الأربعاء، 1 مارس، 2017

فرص تدريب مجانية في مجال العمل الحر من خلال الإنترنت - GGateway


Youth Empowerment through Online Freelancing and Remote Employment in Gaza

تدريب: العمل الحر من خلال الإنترنت في مجال تكنولوجيا المعلومات

Background:
GGateway offers temporary employments and a learning environment for recent graduates, enhancing their skills to provide unique ICT services (Data management, database, archives, automation processes, mobile applications, websites development, etc.) to the local market and to international clients in both English and Arabic.
تقدم مؤسسة GGateway فرص عمل مؤقتة وبيئة تعلم لخريجي تكنولوجيا المعلومات و الاتصالات، من أجل تنمية مهاراتهم مما يساعدهم لتقديم خدمات فريدة من نوعها لقطاع تكنولوجيا المعلومات والاتصالات مثل (إدارة البيانات وقواعدها ، الأرشفة و الأتمتة ، تطبيقات الهواتف الذكية ، تطوير وبرمجة مواقع الانترنت الخ...).

The Middle East Partnership Initiative (MEPI) seeks innovative ideas and approaches to developing strong programs within and across the Middle East and North Africa. Supported by a MEPI grant and through “Youth Empowerment through Online Freelancing and Remote Employment in Gaza” (YETOFREG) project, GGateway aims to empower 300 ICT fresh graduates/senior students to be able to start freelancing careers in IT sector. This component of the project is composed of 10 training courses. Each training course has 50 training hours delivered over 10 working days targeting 30 ICT graduates per course. The total target group is 300 ICT graduates/senior students. The top 10 performers in each training group will be hosted in GGateway co-working space (GHub) for 3 months, where they will get to practice what they have learned during the training period and start to generate an income through online freelancing platforms.
جي جيتواي، و بالتعاون مع مبادرة الشراكة الشرق أوسطية التابع للقنصلية الأمريكية، تهدف لتمكين الخريجين الجدد و الطلاب الموشكين على التخرج في مجال تكنولوجيا المعلومات من خلال توفير برنامج تدريبي مكثف مختص بتنمية قدراتهم في العمل الحر من خلال الإنترنت. سوف يتم تنفيذ هذا البرنامج التدريبي لـ 10 مجموعات مختلفة من المشاركين، مدة كل دورة للبرنامج هي 50 ساعة، و تحتوي كل مجموعة على 30 شخصاً. العدد الكلي للمستفيدين المتوقعين من هذا البرنامج هو 300 مشارك. سوف يتم اختيار أفضل 10 متدربين من كل مجموعة من أجل الحصول على فرصة احتضان لمدة 3 أشهر في منصة العمل التشاركي الخاصة بمؤسسة جي جيتواي  (GHub). يحصل المستفيدون المحتضنون على مكتب في بيئة عمل متكاملة، تشمل الكهرباء و الانترنت عالي السرعة و الخدمات الإرشادية، من أجل تمكينهم من تطبيق ما تعلموه خلال البرنامج التدريبي المكثف على أرض الواقع و البدأ بالحصول على فرص للعمل على مشاريع من خلال منصات العمل الحر عبر الإنترنت. العدد الكلي للمستفيدين من برنامج الاحتضان هو 100 شخص.

This advertisement seeks applications from ICT fresh graduates/senior students, who are interested in starting a career as freelancers.
هذا الإعلان يستهدف الخريجين الجدد و الطلبة في السنوات الأخيرة الموشكين على التخرج من تخصص ذو علاقة بتكنولوجيا المعلومات المهتمين ببدأ مسار مهني من خلال العمل الحر عبر الإنترنت.

Promising applicants will be shortlisted for a short interview, where they will have to provide samples of their previous work proving that they have a well-defined technical skill and knowledge.
سوف يتم دعوة أصحاب الطلبات المرشحين لحضور التدريب لمقابلة قصيرة يطلب منهم فيها عرض نماذج من أعمالهم السابقة من أجل تقييم مهاراتهم و معرفتهم التقنية في مجال تخصصهم.

Successful candidates will be:
·       Age: 15-24 years
·       Fresh ICT related major graduate/senior student
·       Have a well-defined technical skill in ICT specialty
·       Currently not employed
·       Willing to commit to 10 days of training in one of the partner universities
·       Interested in remote working and freelancing opportunities

شروط التسجيل:
·       العمر: 15-24 سنوات
·       خريج حديث/طالب على وشك التخرج في تخصص متعلق بتكنولوجيا المعلومات
·       متقن لمهارة تقنية محددة بشكل ممتاز (Web, Mobile, Graphics Design … etc.)
·       لا يعمل حالياً
·       مستعد للإلتزام ب 10 أيام تدريب متواصلة في إحدى الجامعات الشريكة
·       مهتم بالعمل الحر عن طريق الإنترنت بشكل جدي


To fill the application, please visit the following link:


Interested candidates should apply before:  30th April, 2017
If you have any further enquiries, please contact us at: freelance@ggateway.tech  


-------------------------------------------- Google Ads --------------------------------------------

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق